Priorytet I: 
						„Wyrównywanie szans edukacyjnych (zmniejszenie dysproporcji pomiędzy wsią a miastem)”
						Działania ukierunkowane na pomoc uczniom z problemami w nauce, zagrożonym wypadnięciem z systemu edukacji, uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Wprowadzenie innowacyjnych form nauczania podczas zajęć wspomagających. Przeszkolenie nauczycieli w zakresie pracy z dzieckiem z zespołem ADHD oraz dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, tworzenie programów innowacyjnych.
						 
						 
						Priorytet II: 
						„Umożliwienie uczniom zdobywania dodatkowej wiedzy i umiejętności ułatwiających dalszą edukację i wybór ścieżki zawodowej”.
						Działania ukierunkowane na pobudzanie aspiracji edukacyjnych i zainteresowań, rozwijanie umiejętności kluczowych, rozwijanie umiejętności stosowania różnych technik informacyjno – komunikacyjnych, rozwijanie umiejętności uczenia się, przygotowanie młodzieży do kontynuowania nauki, w szczególności do aktywnego funkcjonowania w społeczeństwie. Przeszkolenie nauczycieli w zakresie rozwijania umiejętności kluczowych, automotywacji, doradztwa zawodowego.
						 
						 
						Priorytet III: 
						„Współpraca szkoły z organizacjami i społecznością lokalną na rzecz rozwoju edukacji i aktywności obywatelskiej”.
						Budowa wizerunku szkoły, aktywny udział w życiu kulturalnym i społecznym społeczeństwa, przeciwdziałanie objawom patologii i alienacji uczniów w środowisku. Rozwijanie umiejętności społecznych uczniów i kształtowanie postaw obywatelskich. Przeszkolenie nauczycieli w zakresie umiejętności kreowania wizerunku szkoły oraz przeciwdziałania wszelkim formom patologii – od jej rozpoznawania i zdiagnozowania po umiejętność przeciwdziałania patologiom w formie wychowawczej, prawnej i edukacyjnej, umiejętności profilaktyczne podejmowanych działań. 
						 
						 
						
						2 warsztaty „W krainie smoków– zajęcia z zakresu psychoedukacji” - 3 godz. każdy, 
						warsztaty „Jak skutecznie się porozumiewać?” - 4 godz., 
						2 warsztaty „Rozmawiajmy – zajęcia z zakresu psychoedukacji i komunikacji” - 3 godz. każdy, 
						szkolenie "Zespół ADHD jako jeden z czynników nieprzystosowania społecznego"- 6 godz,
						zajęcia w ramach programu efektywnej nauki Leonardo 2 razy w tygodniu po 2 godz. przez 1 miesiąc - lipiec, 
						zajęcia sportowe pod nazwą Wakacyjna Liga Piłki Nożnej - 16 godz.
						 
						 
						Przeprowadzono:
						40 godz. zajęć na basenie,
						po 20 godz. zajęć wspomagających z języka polskiego, przyrody i matematyki,
						po 20 godz. zajęć koła języka angielskiego, informatycznego, teatralnego i artystycznego,
						100 godz. zajęć „Lubię moją szkołę”, 
						30 godz. zajęć języka niemieckiego dla każdej z dwóch grup uczniów,
						15 godz. realizowanych podczas 12 spotkań dla każdej z 3 grup w ramach zajęć „Szybkie czytanie i techniki uczenia się”. 
						 
						 
						Zrealizowano 4 wyjazdy do teatru:
						Groteska do Krakowa dla grupy 110 uczniów połączony ze zwiedzaniem Ogrodu Botanicznego,
						Groteska do Krakowa dla grupy 40 uczniów połączony ze zwiedzaniem Muzeum Archeologicznego oraz Smoczej Jamy,
						Teatru Muzycznego w Gliwicach dla grupy 40 uczniów,
						Groteska do Krakowa dla grupy 40 uczniów połączony ze zwiedzaniem Muzeum Lotnictwa. 
						 
						 
						Odbyły się 3 wycieczki:
						”Szlakiem zamków gotyckich”,
						„Szlak Piastowski”, 
						do Warszawy.
						 
						 
						Zorganizowano 3 edukacyjne imprezy środowiskowe:
						 „Dorośli dzieciom”,
						 Święto Szkoły,
						Rodzinny Rajd Samochodowy „Śladami Historii Gminy” z konkursem „Nasza Gmina”. 
						 
						 
						Zakupiono:
						sieciowy zestaw programów multimedialnych eduROM dla klas 4, 5 i 6 na 10 stanowisk, 
						sieciowy program multimedialny „Ortografia. Na tropach.”, 
						sieciowy program multimedialny „Profesor Henry 5” na 6 stanowisk, 
						instrumenty muzyczne, 
						zestaw magnetycznych przyborów tablicowych, 
						zestaw mikrofonowy,
						zestaw nagłośnieniowy,
						flipchart mobilny dwustronny.
						Na zakończenie odbyło się uroczyste podsumowanie, podczas którego uczniowie zaprezentowali efekty realizacji programu Super Szkoła.