600 - 800 - schodzenie się dzieci do przedszkola, zabawy w kącikach zainteresowań, gry stolikowe, zabawy dzieci według własnych pomysłów i zainteresowań lub przy niewielkim udziale nauczyciela.
800 820 - zabawy integracyjne ćwiczenia rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, grafomotorykę. Rozmowy kierowane z dziećmi zgodne z tematyką kompleksową i zainteresowaniami dzieci. Zestaw zabaw ruchowych.
820 - 830 - przygotowanie do śniadania, wyrabianie nawyków higieniczno - sanitarnych, kulturalnych i samoobsługowych.
900 - 1115 - realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą, w zespołach i indywidualne, według wybranego programu wychowania przedszkolnego. Spacery, zabawy w sali i na świeżym powietrzu, zabawy ruchowe.
1115 - 1130 - przygotowanie do obiadu, wyrabianie nawyków higieniczno - sanitarnych, kulturalnych i samoobsługowych.
1200 - 1400 - dzieci 3 i 4 letnie leżakowanie. Dzieci 5 i 6 letnie ćwiczenia utrwalające tematykę zajęć dydaktycznych, praca indywidualna z dziećmi. Relaksacja - słuchanie czytanych przez nauczyciela bajek, oglądanie książeczek, zabawy z tekstem, itp. Zajęcia dodatkowe (rytmika, język angielski).
1430 - 1600 - ćwiczenia indywidualne z dziecmi dostosowane do ich potrzeb i możliwości. Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Zabawy manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne i inne. Zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym. Rozchodzenie się dzieci do domu.
Autor: Barbara Szubert