Utrwalanie liter A, a, O, o, E, e
- ćwiczenia według Dennisona: naprzemienne, na przekraczanie linii środka, wydłużające, energetyzujące
- zabawa „Czy znasz te litery”- przypomnienie nazw wprowadzonych liter
- rysowanie w powietrzu kształtu liter A, O, E, I
- ćwiczenia usprawniające końce palców: stukanie czubkami palców, unoszenie palców zgodnie z poleceniem nauczyciela, dotykanie kciukiem poszczególnych palców, ćwiczenie chwytu pensetowego
- ćwiczenia w rozpoznawaniu kształtów liter - zamalowywanie powierzchni wskazanych liter
- działanie plastyczne: malowanie kształtów wprowadzonych liter pęczkiem waty (ćwiczenia sensoryczne- badanie struktury materiału plastycznego)
- zabawa „Co okręt wiezie?”- podawanie nazw przedmiotów rozpoczynających się głoskami: a, e, i, o
- układanie bajki o wprowadzonych literkach- rozwijanie pomysłowości dzieci, tworzenie obrazka, którego elementami będą wprowadzone liter
- ćwiczenie grafomotoryczne według H. Tymichowej