ROZEZNANIE RYNKU
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji specjalisty ds. indywidualnej diagnozy potrzeb dla projektu realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu z siedzibą w Grojcu „Aktywna integracja w Gminie Oświęcim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, numer projektu: RPMP.09.01.01-12-0012/20 w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Do obowiązków Wykonawcy w ramach świadczonej usługi należeć będzie przeprowadzenie indywidualnej diagnozy potrzeb uczestników projektu (UP) oraz dostosowanie form wsparcia do zdiagnozowanych potrzeb w wymiarze nie więcej niż 540 godzin.
W ramach w/w usługi zespół specjalistów analizował będzie indywidualne predyspozycje UP przy konsultacji z pracownikami socjalnymi oraz specjalistami typu psycholog, pedagog, doradca zawodowy, którzy dobierani będą do zespołu przeprowadzającego diagnozy w zależności od potrzeb. Doradca zawodowy opracowywał będzie część diagnozy dotyczącą aktywizacji zawodowej UP, którzy mogą być objęci aktywizacją zawodową. Specjalista ds. diagnoz opracowywał będzie indywidualną ścieżkę udziału w projekcie dla każdego UP . Specjalista ds. diagnoz odpowiedzialny będzie także za weryfikowanie postępów UP w realizacji indywidualnej ścieżki oraz osiąganych rezultatów indywidualnych. Przy współpracy ze specjalistami realizującymi wsparcie w formach indywidualnych i grupowych oraz z pracownikami socjalnymi specjalista ds. diagnoz dokonywał będzie zmian do indywidualnej ścieżki udziału celem dostosowania wsparcia realizowanego w ramach projektu do potrzeb UP w odniesieniu do osiągnięcia zaplanowanych rezultatów projektu.
II. Warunki współpracy
Umowa cywilno-prawna w okresie od podpisania umowy do zakończenia realizacji projektu tj. do 30.06.2023r.
III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- doświadczenie w zakresie przeprowadzania indywidualnych diagnoz potrzeb oraz planowania indywidualnej ścieżki wsparcia w ramach co najmniej 3 projektów finansowanych z EFS.
Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w formularzu oferty.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
V. Kryteria oceny oferty : najniższa cena za 1 h usług
VI. Miejsce oraz termin składania ofert.
Oferty należy składać na wzorze załączonym do rozeznania, na adres e-mail: gops@gops.gminaoswiecim.pl lub w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, 32-615 Grojec ul. Beskidzka 100 do dnia 27.04.2021 r. do godz. 9:00.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką mailową, pocztową czy kurierską.
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty złożone przez tego Wykonawcę podlegać będą odrzuceniu.
Informacji w sprawie oferty udziela Pan Wojciech Broczkowski Koordynator projektu, tel. 606 941 485 email : wirtual@trzebinia.com.pl
VI. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Dyrektor
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Oświęcimiu
/-/ Anna Chojnacka
Załączniki :
PROTOKÓŁ Z WYBORU WYKONAWCY
Pełnienie funkcji Specjalisty ds. indywidualnej diagnozy potrzeb w ramach projektu realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu „Aktywna integracja w Gminie Oświęcim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, numer projektu: RPMP.09.01.01-12-0012/20 w ramach poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Do Obowiązku Wykonawcy w ramach świadczonej usługi należeć będzie:
Przeprowadzenie Indywidualnej Diagnozy Potrzeb uczestników projektu oraz dostosowanie form wsparcia do zdiagnozowanych potrzeb w wymiarze nie więcej niż 540 godzin.
Zespół specjalistów analizował będzie indywidualne predyspozycje UP i przy konsultacji z pracownikami socjalnymi oraz specjalistami typu: psycholog, pedagog, doradca zawodowy, którzy dobierani będą do zespołu przeprowadzającego diagnozy w zależności od potrzeb. Doradca zawodowy opracowywał będzie część diagnozy dotyczącą aktywizacji zawodowej UP, którzy mogą być objęci aktywizacją zawodową. Specjalista ds. diagnoz opracowywał będzie Indywidualną Ścieżkę Udziału w projekcie dla każdego UP . Specjalista odpowiedzialny będzie za monitorowanie postępów UP w realizacji indywidualnej ścieżki, oraz osiąganych rezultatów indywidualnych przez poszczególnych uczestników projektu. Przy współpracy ze specjalistami realizującymi wsparcie w formach indywidualnych i grupowych oraz pracownikami socjalnymi dokonywał będzie zmian do Indywidualnej Ścieżki Udziału celem dostosowania wsparcia realizowanego w ramach projektu do potrzeb UP w odniesieniu do osiągnięcia zaplanowanych rezultatów projektu.
W ramach procesu wyboru wykonawcy usługi przeprowadzono następujące działania:
Wymagane doświadczenie w zakresie przeprowadzania Indywidualnych Diagnoz Potrzeb oraz planowania indywidualnej ścieżki wsparcia w ramach co najmniej 1 projektu finansowanego z EFS.
W ramach formularza przedstawiono informacje potwierdzające spełnienie warunku doświadczenia.
Zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym polegającym w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Osoby wykonujące w imieniu zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy, w tym biorące udział w procesie oceny ofert, nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami, którzy złożyli oferty. Są to osoby bezstronne i obiektywne.
W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany został na podstawie kryterium: cena brutto - 100 %.
Oferty niepodlegające odrzuceniu są wg wzoru:
P1 = (Cmin / C of. licz.) x 100% przy czym 1 % =1 pkt.
gdzie:
Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert.
C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.
P1 - ilość punktów w kryterium przyznanych ofercie ocenianej.
Jako oferta najkorzystniejsza uznana zostanie ta, która otrzyma największą ilość punktów.
W ramach oceny oferty otrzymały następującą ilość punktów:
1. „Centrum Analiz” Anna Sermak, koszt za godzinę realizacji usługi: 90 zł. Łączny koszt brutto: 48600 zł. Ilość uzyskanych punktów: 100.
2. Monika Łyszczarz, koszt za godzinę realizacji usługi: 100 zł. Łączny koszt brutto: 54000 zł. Ilość uzyskanych punktów: 90.
Wybrana została oferta firmy: „Centrum Analiz” Anna Sermak, oferta uzyskała największą ilość punktów.
Protokół sporządzono w dniu 04.05.2021
Dyrektor
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Oświęcimiu
/-/ Anna Chojnacka