ROZEZNANIE RYNKU

 

I. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji specjalisty ds. indywidualnej diagnozy potrzeb dla projektu realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu z siedzibą w Grojcu „Aktywna integracja w Gminie Oświęcim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, numer projektu: RPMP.09.01.01-12-0012/20 w ramach poddziałania 9.1.1  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Do obowiązków Wykonawcy w ramach świadczonej usługi należeć będzie przeprowadzenie indywidualnej diagnozy potrzeb uczestników projektu (UP) oraz dostosowanie form wsparcia do zdiagnozowanych potrzeb w wymiarze nie więcej niż 540 godzin.

W ramach w/w usługi zespół specjalistów analizował będzie indywidualne predyspozycje UP przy konsultacji z pracownikami socjalnymi oraz specjalistami typu psycholog, pedagog, doradca zawodowy, którzy dobierani będą do zespołu przeprowadzającego diagnozy w zależności od potrzeb. Doradca zawodowy opracowywał będzie część diagnozy dotyczącą aktywizacji zawodowej UP, którzy mogą być objęci aktywizacją zawodową. Specjalista ds. diagnoz opracowywał będzie indywidualną ścieżkę udziału w projekcie dla każdego UP . Specjalista ds. diagnoz odpowiedzialny będzie także za weryfikowanie postępów UP w realizacji indywidualnej ścieżki oraz osiąganych rezultatów indywidualnych. Przy współpracy ze specjalistami realizującymi wsparcie w formach indywidualnych i grupowych oraz z pracownikami socjalnymi specjalista ds. diagnoz dokonywał będzie zmian do indywidualnej ścieżki udziału celem dostosowania wsparcia realizowanego w ramach projektu do potrzeb UP w odniesieniu do osiągnięcia zaplanowanych rezultatów projektu.

 

II. Warunki współpracy

Umowa cywilno-prawna w okresie od podpisania umowy do zakończenia realizacji projektu  tj. do 30.06.2023r.

 

III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

- doświadczenie w zakresie przeprowadzania indywidualnych diagnoz potrzeb oraz planowania indywidualnej ścieżki wsparcia w ramach co najmniej 3 projektów finansowanych z EFS.

Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w formularzu oferty.

 

IV. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

  1. W druku „Formularz oferty” – należy podać cenę za godzinę netto i brutto, która musi określać wycenę przedmiotu zamówienia przy założeniu realizacji maksymalnie 540 godzin usługi, z uwzględnieniem kwalifikowalności wydatków projektowych w okresie 01.01.2021 – 30.06.2023 oraz zapewnieniem udziału wymaganych specjalistów.
  2. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.
  3. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.
  4. Cena ma być wyrażona w złotych polskich netto i brutto z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/ gr).
  5. Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę całości przedmiotu zamówienia, określoną w formularzu ofertowym.

 

V. Kryteria oceny oferty :  najniższa cena za 1 h usług

 

VI. Miejsce oraz termin składania ofert.

Oferty należy składać na wzorze załączonym do rozeznania, na adres e-mail: gops@gops.gminaoswiecim.pl lub w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, 32-615 Grojec ul. Beskidzka 100 do dnia 27.04.2021 r. do godz. 9:00.

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką mailową, pocztową czy kurierską.  

Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty złożone przez tego Wykonawcę podlegać będą odrzuceniu.

Informacji w sprawie oferty udziela Pan Wojciech Broczkowski  Koordynator projektu, tel. 606 941 485 email : wirtual@trzebinia.com.pl

 

VI. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

  1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Zmiany wprowadzone zostaną pod rygorem nieważności w formie pisemnej po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji. 
  2. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia i odstąpienia od umowy w przypadku nie pozyskania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie projektu.

 

Dyrektor

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

    w Oświęcimiu

         /-/ Anna Chojnacka

 

 

Załączniki :

1. Formularz oferty

 

 

PROTOKÓŁ Z WYBORU WYKONAWCY

 

 

  1. Przedmiot zamówienia:

Pełnienie funkcji Specjalisty ds. indywidualnej diagnozy potrzeb w ramach projektu realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu „Aktywna integracja w Gminie Oświęcim” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego, numer projektu: RPMP.09.01.01-12-0012/20 w ramach poddziałania 9.1.1  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

 

Do Obowiązku Wykonawcy w ramach świadczonej usługi należeć będzie:

Przeprowadzenie Indywidualnej Diagnozy Potrzeb uczestników projektu oraz dostosowanie form wsparcia do zdiagnozowanych potrzeb w wymiarze nie więcej niż 540 godzin.

Zespół specjalistów analizował będzie indywidualne predyspozycje UP i przy konsultacji z pracownikami socjalnymi oraz specjalistami typu: psycholog, pedagog, doradca zawodowy, którzy dobierani będą do zespołu przeprowadzającego diagnozy w zależności od potrzeb. Doradca zawodowy opracowywał będzie część diagnozy dotyczącą aktywizacji zawodowej UP, którzy mogą być objęci aktywizacją zawodową. Specjalista ds. diagnoz opracowywał będzie Indywidualną Ścieżkę Udziału w projekcie dla każdego UP . Specjalista odpowiedzialny będzie za monitorowanie postępów UP w realizacji indywidualnej ścieżki, oraz osiąganych rezultatów indywidualnych przez poszczególnych uczestników projektu. Przy współpracy ze specjalistami realizującymi wsparcie w formach indywidualnych i grupowych oraz pracownikami socjalnymi dokonywał będzie zmian do Indywidualnej Ścieżki Udziału celem dostosowania wsparcia realizowanego w ramach projektu do potrzeb UP w odniesieniu do osiągnięcia zaplanowanych rezultatów projektu.

 

  1. Informacja o sposobie upublicznienia zapytania ofertowego:

W ramach procesu wyboru wykonawcy usługi przeprowadzono następujące działania:

 

  1. Wykaz ofert, które wpłynęły w odpowiedzi na zapytanie ofertowe wraz ze wskazaniem daty wpłynięcia oferty do zamawiającego:

 

  1. „Centrum Analiz” Anna Sermak wpłynęło  23.04.2021r.
  2. Monika Łyszczarz, wpłynęło 23.04.2021r.

 

  1. Informacje o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, o ile takie warunki były stawiane :

 

Wymagane doświadczenie w zakresie przeprowadzania Indywidualnych Diagnoz Potrzeb oraz planowania indywidualnej ścieżki wsparcia w ramach co najmniej 1 projektu finansowanego z EFS.

 

W ramach formularza przedstawiono informacje potwierdzające spełnienie warunku doświadczenia.

 

  1. Wykonawca nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym :

 

Zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym polegającym w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Osoby wykonujące w imieniu zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy, w tym biorące udział w procesie oceny ofert, nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami, którzy złożyli oferty. Są to osoby bezstronne i obiektywne.

 

  1. Informacje o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny i sposobie przyznawania punktacji poszczególnym wykonawcom za spełnienie danego kryterium :

 

W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany został na podstawie kryterium: cena brutto - 100 %.

 

Oferty niepodlegające odrzuceniu są wg wzoru:

P1 = (Cmin / C of. licz.) x 100% przy czym 1 % =1 pkt.

gdzie: 

Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert.

of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.

P1 - ilość punktów w kryterium przyznanych ofercie ocenianej.

Jako oferta najkorzystniejsza uznana zostanie ta, która otrzyma największą ilość punktów.

 

W ramach oceny oferty otrzymały następującą ilość punktów:           

1. „Centrum Analiz” Anna Sermak,  koszt za godzinę realizacji usługi: 90 zł. Łączny koszt brutto: 48600 zł. Ilość uzyskanych punktów: 100.

2. Monika Łyszczarz,  koszt za godzinę realizacji usługi: 100 zł. Łączny koszt brutto: 54000 zł. Ilość uzyskanych punktów: 90.

 

  1. Wskazanie wybranej oferty wraz z uzasadnieniem wyboru :

Wybrana została oferta firmy: „Centrum Analiz” Anna Sermak, oferta uzyskała największą ilość punktów.

 

Protokół sporządzono w dniu 04.05.2021

 

Dyrektor

Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

    w Oświęcimiu

         /-/ Anna Chojnacka